Din când în când îmi vine-n gând că mă scufund și mă afund la infinit într-un neant fără sfârșit și urlu strig da nu m-aud Acum io-s în vertij și nu mă laud că mi-am pierdut dinții din gură Io am mușcat din adevăr cu ură nu am vrut masca de iluzii Mi-am dat la pix cu sete prin perfuzii am primit sânge nou Mi-am șlefuit ideile într-un vocabular lingou și-am ars-o arogant și egoist Un pueril imberb teribilist mi-a dat cu pumnu-n cap realitatea ca un pugilist Și când am început să cad toți m-au văzut dar nu m-au auzit nu mă aud de fel Și mă scufund în văzul lor într-un mine distrugător le spun cuvinte ca un puzzle alambicat înspre un viitor trecut de-atâtea ori prin văzul lor mă sinucid nemuritor

despre:

luni, 27 februarie 2017

A trecut mai bine de o luna


  • Situatia pare mai roz ca niciodata. Badita organizeaza flashmoburi cu mii de oameni in Piata Victoriei. In sfarsit a reusit! Nu mai rade nimeni de el ca mergea in curu gol prin metrou sau ca isi dadea cu sete peste muie de unu singur. Era un happening, acum stie toata Romania. Ma rog, toata Romania corporatista/userista/tefelista/hipsterica. Eu rad in continuare cu bale cand ii vad muia pe vreo poza ratacita de vreun activist manat de avantul revolutionar in feedul meu. 
  • Am sters 300 de oameni din lista de prieteni de pe un site de socializare. Hipsteri de seama, formatori de opinie si influenceri, oameni care ma puteau ajuta sa devin si io cineva daca nu eram idiot si le spuneam in fata ca sunt prosti. Prefer sa imi spun ca nu i-am sters pentru opiniile contrare pe care le afisau, ci pentru agresivitatea cu care evitau discutiile argumentate in favoarea unor meciuri prostesti de cocoseala online: esti prost, ba tu esti prost, s-o fut pe ma-ta, ba tu s-o futi pe mama, samd.
  • DNA ancheteaza modul in care Guvernul a promulgat OUG13. Brava! De mult voiam sa propun sa-i bagam la zdup pe astia care vin cu proiecte care ne enerveaza. Gen pe idiotul care a propus ACTA. Si pe idiotul care a propus sa nu mai fumam in carciumi. Si pe idiotul care a spus ca paradele gay in Bucuresti sunt un lucru ok. Si pe idiotul care a propus autonomia Tinutului Secuiesc. Si pe idiotul care a decis ca nu ai voie sa traversezi prin loc nepermis. Imi datorezi 160 de lei, muistule!
  • Vad pe un site aprobat de gasca de IT de la Sibiu ca cineva strange semnaturi pentru demiterea lu Firea. Daca semneaza si useristii, aveti grija sa aiba macar flotant in Bucuresti, ca pe urma va treziti ca la locale. In pula goala si cu ciocu mare.
  • Se oftica multi ca la Olimpiada de Romana au cerut elevilor sa redacteze un denunt. Nu inteleg de ce nu se oftica multi ca inca-l avem in programa scolara pe linge cur Marin Preda si romanul lui de propaganda comunista.


A trecut mai bine de o luna, mi-am adus aminte cand am mai vazut asa dezbinare degeaba: cand a incercat PSD sa-l dea jos pe Basescu cu referendum. Gastile sunt aceleasi, doar ca acum ataca ceilalti. Mi-am adus aminte ca, dupa toate certurile cu referendumul ala de demitere, s-a rezolvat fix pula. La fel si acum. Avem putin mai multa grija cu cine vorbim, ne intereseaza mai mult orientarea politica a interlocutorului decat argumentele aduse in discutie. Avem mai multi idioti vocali printre noi. Sa nu uitam folclorul in aceste momente: cainii latra, ursu trece. Evident ca ma refer la cainii platiti de Soros cu 30 de lei ca sa deseneze stelute si lasere pe cladirile de la Victoriei.
Si ursu e PSD. Da mai e un urs ascuns dupa aia doi elefanti ai lui Johannis. Ursoaica aia de Kovessi, cu justitia ei oarba, surda si muta. Cand vine vorba de fabricat dosare pentru PSD, femeia aia devine un adevarat Marin Preda. Ma ingrozesc la gandul ca ar face vreodata puscarie pentru legaturile cu Ghita sau cu gigantul RCS-RDS. Asta scapa dupa 2 saptamani, are deja scrise mai multe carti decat are Sandra Brown. Si cred ca-s la fel de fanteziste.

A trecut mai bine de o luna. Hipsterii activisti au impresia ca si-au gasit vocatia in viata asta. Dracu stie ce o sa se intample cu toti artistii nostri cand Trump o sa se pupe pe buze cu Putin, amandoi la bustul gol. Probabil isi vor pastra hashtagurile cu RASIST si vor milita pentru eliminarea dreptului de vot al pensionarilor. Ei oricum nu vor fi niciodata pensionari la stat. UE ne-a bagat pensii private, se stie ca pensiile private inseamna bani de la divinitate, nu de la stat. Noi o sa ne injuram intre noi in functie de privatul care ne da pensia. Nu o sa mai existe politicieni care sa ne cumpere cu puncte de pensie. O sa traim in societatea perfecta, surogat la realitate, conectati la ochelarii VR si comandand mancare, droguri si curve prin mesaj privat pe facebook sau snapchat, in functie de paranoie.

A trecut mai bine de o luna. Multi au inteles inutilitatea protestelor hipsteresti. Exaltatii inca-l urmeaza pe Badita, comandat de aceeasi Monica Macovei care a pregatit terenul pentru Johannis 6 case. Initiative cetatenesti raspund manipularii presei facand apologia cenzurii. Dragnea inca refuza sa se duca la dentist, sa-i faca in ciuda lingaului de Liiceanu. Pe mine ma doare grav in pula si probabil o sa-l omor pe Dan Harmon daca o sa am vreodata ocazia.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu