Din când în când îmi vine-n gând că mă scufund și mă afund la infinit într-un neant fără sfârșit și urlu strig da nu m-aud Acum io-s în vertij și nu mă laud că mi-am pierdut dinții din gură Io am mușcat din adevăr cu ură nu am vrut masca de iluzii Mi-am dat la pix cu sete prin perfuzii am primit sânge nou Mi-am șlefuit ideile într-un vocabular lingou și-am ars-o arogant și egoist Un pueril imberb teribilist mi-a dat cu pumnu-n cap realitatea ca un pugilist Și când am început să cad toți m-au văzut dar nu m-au auzit nu mă aud de fel Și mă scufund în văzul lor într-un mine distrugător le spun cuvinte ca un puzzle alambicat înspre un viitor trecut de-atâtea ori prin văzul lor mă sinucid nemuritor

despre:

marți, 21 februarie 2017

Trapezoidul suhai

In primii ani de viata am invatat ca Dumnezeu a facut lumea asa cum o stim in 7 zile. Pe la primele ore de biologie am invatat ca omul a evoluat din maimuta, apoi, ca pamantul asa cum il stim a evoluat in urma unui big bang care a dus la disparitia dinozaurilor. Apoi am citit si eu cate ceva si m-am uitat la niste desene animate si am aflat de teoria relativitatii spatiu timp a lu Albert, faptu ca big bang nu inseamna disparitia dinozaurilor, ci momentul in care a luat nastere universul, m-am uitat pe niste chestii din string theory si inca niste chestii care m-au dus la concluzia ca universul e de fapt multivers: infinit si multidimensional.

Azi am vazut ca nu stiu ce ecuatii au dus la concluzia ca universul e de fapt atemporal si big bangul nu a existat. Date fiind doua adevaruri absolute: 1 - oamenii de stiinta sunt foarte confuzi si 2 - eu nu sunt om de stiinta, va rog sa luati notite pentru ca formulez chiar acum "teoria trapezoidului suhai" pentru voi si copiii copiilor vostri.


  • Universul este multivers. Oricine spune altcineva suge pula cu ecuatiile pizdii ma-sii. 
  • Dumnezeu sunt eu. Sau oricine altcineva vrea. 
  • Dimensiunea in care traim acum a inceput fix pe 13 mai 1991, la 13:15 gmt+2. Sau la orice odata a fost nascut oricine altcineva. 
  • Exista un infinit de dimensiuni clasificate ierarhic in care transcedem dupa un infinit de nasteri in dimensiunea actuala, oricare ar fi ea. 
  • Trecea interdimensiuni este posibila doar in momentul in care iti schimbi frecventa spiritului. Nu a fost descoperita inca particula spiritului, da mai aveti si voi rabdare. 
  • In acelasi timp cu dimensiunea actuala exista un infinit de dimensiuni complementare, situate pe aceeasi treapta ierarhica in actualul univers, construite dupa un infinit de scenarii prea complicate pentru voi sa le intelegeti. Eu le inteleg. Si dumnezeu. 
  • Trecerea intre dimensiunile aflate pe aceeasi treapta ierarhica e la indemana oricarui individ care nu crede intr-o forta divina sau orice alta particula inexistenta care ii controleaza viata. 
  • Universul este de fapt linia pe care o poti duce intre individ - dumnezeu - dimensiune. Cum exista un infinit de dumnezei si dimensiuni rezulta ca am avut dreptate cand am zis ca exista un infinit de universuri in cadrul multiversului. 


Ca ultima axioma: Fiecare univers este trapezoidal pentru ca asa vrea pula mea.

Studiati asta. Daca veti crede ca sunt prost, asa ati crezut si despre Einstein. Daca veti crede ca sunt nebun, asa ati crezut si despre Hristos. Daca veti crede ca fabulez, asa ati crezut si despre Asimov.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu