Din când în când îmi vine-n gând că mă scufund și mă afund la infinit într-un neant fără sfârșit și urlu strig da nu m-aud Acum io-s în vertij și nu mă laud că mi-am pierdut dinții din gură Io am mușcat din adevăr cu ură nu am vrut masca de iluzii Mi-am dat la pix cu sete prin perfuzii am primit sânge nou Mi-am șlefuit ideile într-un vocabular lingou și-am ars-o arogant și egoist Un pueril imberb teribilist mi-a dat cu pumnu-n cap realitatea ca un pugilist Și când am început să cad toți m-au văzut dar nu m-au auzit nu mă aud de fel Și mă scufund în văzul lor într-un mine distrugător le spun cuvinte ca un puzzle alambicat înspre un viitor trecut de-atâtea ori prin văzul lor mă sinucid nemuritor

despre:

joi, 2 februarie 2017

AS-pecte SUS-pecte JOS-pecte!


  • pagina neoficiala OMBLADON, pagina neasociata cu artistul, spune ca Robert Negoita a scos ultrasii in strada.
  • informatia e preluata de buna, desi provine dintr-o sursa necunoscuta.
  • tot din sursa necunoscuta vine si aia cum ca Soros plateste liberalii tineri si frumosi.
  • comunicatul PCH e cel mai logic lucru citit in ultimele zile.
  • ...
  • pagina de glumite si amuzament Squatting Slavs in Tracksuits e administrata de un romanache liberal tanar si frumos, GG, are vizibilitate internationala, atrage atentia asupra conflictelor din Romania; wishlist: sa aflu cine e adminul.
  • nu vorbeste nimeni despre Monitorul Oficial nr. 0066 din 2017.
  • Johannis sustine ca galeriile au venit la comanda. Poate ca stie el ceva.
  • "domnul Johannis, de ce nu ati facut un apel la calm aseara daca aveati informatii ca protestele vor fi deturnate?"
    "avem un Guvern care trebuie sa isi faca treaba, nu sa dea Ordonante de Urgenta noaptea." - true story
  • pica foarte bine ultimele retusuri la facebook: textul scurt care-ti explodeaza in feed JOS GUVERNUL si textul scurt pe fundal colorat care-ti explodeaza in feed MUIE PSD.
  • 2012: oamenii ies in strada impotriva proiectului de lege care prevedea ca operatori privati sa poata contribui la asigurarea serviciului de urgenta.
  • 2012: peluzele si jandarmii se bat prin Bucuresti, guvernul Boc cade.
  • 2012: USL organizeaza miting de sustinere a protestelor, participantii sunt platiti de PSD prin intermediul PNL.
  • ...
  • Monica Macovei a reaparut pe sticla.
  • SRI stia ca protestele vor deveni violente. Pe surse.
  • Jandarmeria stia ca protestele vor deveni violente. Din experienta.
  • corporatistii primesc emailuri de la sefi prin care sunt indemnati sa protesteze.
  • concluzii nu exista.

LE: Dragos Patraru e cel mai prost om din univers. Imediat dupa cei care isi iau copiii in piata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu