Din când în când îmi vine-n gând că mă scufund și mă afund la infinit într-un neant fără sfârșit și urlu strig da nu m-aud Acum io-s în vertij și nu mă laud că mi-am pierdut dinții din gură Io am mușcat din adevăr cu ură nu am vrut masca de iluzii Mi-am dat la pix cu sete prin perfuzii am primit sânge nou Mi-am șlefuit ideile într-un vocabular lingou și-am ars-o arogant și egoist Un pueril imberb teribilist mi-a dat cu pumnu-n cap realitatea ca un pugilist Și când am început să cad toți m-au văzut dar nu m-au auzit nu mă aud de fel Și mă scufund în văzul lor într-un mine distrugător le spun cuvinte ca un puzzle alambicat înspre un viitor trecut de-atâtea ori prin văzul lor mă sinucid nemuritor

despre:

luni, 20 februarie 2017

OPINIE vs FAKE NEWS / MANIPULARE vs INDOBITOCIRE

Ce nu inteleg dobitocii astia care fac apologia cenzurii de ceva timp e ca libertatea de exprimare iti da dreptul de a emite orice cacat vrei tu, pentru ca Art. 30 din Constitutia Romaniei si Art. 10 din Conventia europeana a Drepturilor Omului. Exista autoritati care au competenta de a decide sa fii sanctionat daca sari calul, orice alta intruziune asupra libertatii de exprimare este cenzura si este tipica regimurilor totalitare.

O stire este usor de verificat, daca nu ai intelect de babuin, trebuie doar sa controlezi sursele, nu sa inghiti ca boul ce iti da pe tava influencerul (vezi recentul caz Tontolan, cu radiatiile pizdii). Stiri false distribuie grupa mare asa-zisul site de umor al lui Eftime dala tenere, pentru ca ai voie sa emiti stiri false daca zici ca e pamflet. Iarasi, daca vreun intelect de babuin le ia de bune nu ai decat sa ii spui ca e nemuritor si sa lasi selectia naturala sa-si faca treaba. Dar nu veridicitatea stirilor este pusa la indoiala de dobitocii tefelisti.

Adevaratul motiv de nemultumire il reprezinta opiniile. Adica prezentarea stirilor intr-o maniera subiectiva, mai ales diferita de cea a sfintilor tastaturisti liberali Moise, Marian si Lucian.

Exemplu concret: stirea ca a fost adoptata OUG 13 la ora habar n-am ca oricum mi se rupe.
Opinie 1: au incercat sa legalizeze hotia pe ascuns.
Opinie 2: OUG 13 este benefica unei categorii mai mari de populatie, nu conteaza ora si cine exact beneficiaza de ea.

Tefeleii au aplaudat opinia 1 asupra stirii si au declarat ca opinia 2 e o manipulare ordinara. Daca analizam la sange, opinia 1 nu e doar manipulare, e chiar calomnie, in timp ce opinia 2 e mai apropiata de obiectivitate. Dar e vorba de obiectivitate care contrazice misiunea divina de a salva natiunea de jugul mafiei PSD, asa ca ar fi super mega uber daca ar exista cineva care sa spuna ca opinia aia e interzisa. Insa nu poti face asta, ca incalci libertatea de exprimare, asa ca recurgi la un tertip. Stirea, opinia 1 si opinia 2 devin stirea 1, stirea 2 si stirea 3 si stirea 3 devine stirea falsa. Simplu. Cenzura 101.

Urmatorul pas e sa declaram fake news bancurile. Mai ales pe cele la adresa lui Johannis, a tehnocratilor sau a corporatistilor. Apoi putem chiar sa cerem cu succes inchiderea Antena 3 si RTV, pentru ca opiniile prezentate de ei au devenit stiri false, deci le putem face dosar penal tuturor jurnalistilor de acolo. Fara jurnalisti, chiar daca tot CNA-ul e detinut de PSD, nu le pot prelungi licenta de emisie. Si, dupa inchiderea Antena 3 si RTV, toti manipulatii vor incepe sa se uite la sursele de adevar Digi24 si Realitatea si isi vor da seama ca ei nu il urasc pe Johannis si nu au vrut sa voteze PSD niciodata. Si il vor vota cu totii pe Nicusor Dan imparat intergalactic al telecomenzii si pe Dacian Ciolos prim-ministru pe viata si pe herr Klauss il vor face presedinte de scara in intregul cartier, ca deja are experienta in domeniul asta al politicii.

Niste dobitoci. Nu exista argument pentru instaurarea cenzurii in democratie. Singura cenzura acceptabila este autocenzura. Orice alta forma de cenzura intervine peste libertatea de exprimare si e contrara valorilor democrate.

Imi tocesc tastele degeaba. Opinia mea e o stire falsa.



LE: unii dobitoci liberali spun ca nu e vorba de cenzura, nu blocheaza nimeni accesul la acele stiri. Adevarat, da lista e de cacat, duplicitara, in mod evident o incercare de a manipula cititorul cand vine vorba de pozitiile presei pro - PSD.

Analiza stiri cu extensia De Necrezut activata.

                 

                 

Analiza Opinii.

                     
                                                
*click pe poza pt detalii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu