Din când în când îmi vine-n gând că mă scufund și mă afund la infinit într-un neant fără sfârșit și urlu strig da nu m-aud Acum io-s în vertij și nu mă laud că mi-am pierdut dinții din gură Io am mușcat din adevăr cu ură nu am vrut masca de iluzii Mi-am dat la pix cu sete prin perfuzii am primit sânge nou Mi-am șlefuit ideile într-un vocabular lingou și-am ars-o arogant și egoist Un pueril imberb teribilist mi-a dat cu pumnu-n cap realitatea ca un pugilist Și când am început să cad toți m-au văzut dar nu m-au auzit nu mă aud de fel Și mă scufund în văzul lor într-un mine distrugător le spun cuvinte ca un puzzle alambicat înspre un viitor trecut de-atâtea ori prin văzul lor mă sinucid nemuritor

despre:

vineri, 27 ianuarie 2017

Si daca nu are titlu care-i problema?

Am vazut pe la unii ca se cere scoaterea RTV si Antena 3 de pe lista must carry*. Eu cred ca oamenii aia nu au habar ce e aia lista must carry, serios.

Lista must carry pentru operatorii de cablu e cum ar veni lista de cumparaturi a oricarui patron de shaormerie. Ca daca ajungi acolo si nu au ketchup sau maioneza iti cam bagi pula in shaorma lor. Nu e obligatoriu sa ceri ketchup sau maioneza, dar codul bunului shaormar spune ca trebuie sa fii tot timpul pregatit. Ca poate unu se duce sa isi pupe gagica dupa aia si iti zice sa nu-i pui ceapa asta nu e motiv sa nu mai ai ceapa in galantar. 
La fel si cu must carry asta. Ba, poate nu toti vor sa se uite la Taraf TV (un alt post de pe lista must carry), da cand simti nevoia sa dai tare-n televizor sa auda vecinii cine e mare barosan trebuie sa ai cum sa faci asta. Sa te plangi ca un post e must carry e ca si cum te duci si faci reclamatie unui supermarket pentru ca vinde si lapte cand esti intolerant la lactoza. Ca asta e cuvantul de fapt, esti intolerant. Nu te obliga nimeni, nu platesti nimic (again, must carry inseamna si moka, da de unde sa stiti voi asta?). Vrei manele? Le ai moka, pentru ca multi altii le vor. Iti faci nebunia, daca vrei, daca nu, nu. Nu se supara nimeni. D-aia ai telecomanda, sa dai pe posturile care nu intra la propaganda in lista lu redtube ala. Pardon, reddit. 

Cum care lista lu reddit? Asta!


A venit unu care e detinatoru la adevarul suprem si a zis el, asa, dupa ureche, care e propaganda, care nu. La fel, care e calitate, care nu. Ca asa a zis el, cum de ce? Ce, nu scrie acolo pe poza ca e subiectiva? Scrie. Daca sunteti prosti si o luati de buna, inseamna doar ca sunteti prosti. Si ca va plac listele. Hai ca va plac listele, am vazut eu zilele astea. Circula o lista cu coruptii din Romania numai de la PSD, dar la aia nu mai scria ca e subiectiva. Doar domnu reddit are tupeu sa recunoasca ca e subiectiv. Restul se folosesc subiectiv de argumente puerile ca sa se minta ca sunt obiectivi.

Ba, Digi24 face cea mai misto propaganda din tara asta, prostilor!

*lista must carry e intocmita in functie de ratingul pe care televiziunile l-au avut in anul precedent. Adica acum, in 2017, sunt must carry cele mai urmarite 30 de posturi la nivel national. Da, stiu ca ati vrea toti sa fiti conationali cu Hawking si Scorsese, insa conationalii se bucura la alde WowBiz, Capatos, Happy Hour. Asa se face ca RTV si Antena 3 au si ele loc pe lista aia. Cum avea si OTV cand avea licenta de emisie. CNA nu este instrument de cenzura a unei anumite parti a presei, CNA este instrument de cenzura a intregului audiovizual si regulile sunt clare. Nu poti veni tu, CNA, sa spui ca X TV minte si il inchizi. Trebuie sa vina o hotarare judecatoreasca sa iti spuna ca, la X TV, Ygreculescu a mintit si trebuie sa amendezi. Apoi astepti pana expira licenta de emisie a lu X TV si, daca exista mult prea multe hotarari judecatoresti care spun ca a mintit, convoci o sedinta si, poate, poate, ii retragi licenta. Dar, de cele mai multe ori, daca promite ca nu mai face nu ii faci nimic, ca e libertate de exprimare care spune ca si calomnia e tot exprimare. Nu-ti convine calomnia, mergi de dai in judecata unde trebuie, nu ceri la CNA sa faca pe fratele mai mare si sa vina sa il bata pe X TV, ca nu asa merge democratia.

Lista oficiala must carry 2017, publicata azi - aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu