Din când în când îmi vine-n gând că mă scufund și mă afund la infinit într-un neant fără sfârșit și urlu strig da nu m-aud Acum io-s în vertij și nu mă laud că mi-am pierdut dinții din gură Io am mușcat din adevăr cu ură nu am vrut masca de iluzii Mi-am dat la pix cu sete prin perfuzii am primit sânge nou Mi-am șlefuit ideile într-un vocabular lingou și-am ars-o arogant și egoist Un pueril imberb teribilist mi-a dat cu pumnu-n cap realitatea ca un pugilist Și când am început să cad toți m-au văzut dar nu m-au auzit nu mă aud de fel Și mă scufund în văzul lor într-un mine distrugător le spun cuvinte ca un puzzle alambicat înspre un viitor trecut de-atâtea ori prin văzul lor mă sinucid nemuritor

despre:

luni, 30 ianuarie 2017

Mi-am facut rezerva de popcorn...

Si mi-o iau la laba citind postarile glorioase ale liberalilor tineri si fumosi, ah, tinerilor liberi si frumosi. Se pare ca au facut nu stiu ce awareness mergand prin frig si strigand anemic sloganuri pe care nu le inteleg.

Cica a fost publicata initiativa privind autonomia tinutului secuiesc in Monitorul Oficial intre timp. Aia cati sunt acolo? Daca se organizeaza bine si ies macar 5 mii in strada astia din Bucuresti sunt in stare sa le preia cererile absurde. In numele libertatii si a corectitudinii politice, in numele luptei anticoruptie devenita sinonima cu lupta anti PSD. In numele lu Sauron si a lu Obi-Wan Kenobi, moarte comunistilor!

Nici ca se putea perioada mai buna pentru domnia lu Trump in America. Toti agitatii astia pretentiosi care militeaza pentru drepturile minoritatilor au facut posibile astfel de majoritati improbabile. Cum ar veni sa votam PSD la aproape 30 de ani de la Revolutie, timp in care i-am injurat pe capete. Cum ar fi sa votam Trump cu discurs anti-minoritati. Cum ar fi, io vad simplu totu: unii, putini, incep sa aiba pretentii. Hai, o lege pentru legalizarea la futut in cur, hai o lege pentru ca e corect sa se poata cununa si cine se fute in cur, hai o lege sa fie obligatoriu fututul in cur. Cam asa au mers pretentiile. S-a trecut de mult peste "NU discriminarii", suntem deja in epoca discriminarii inversate. Corect politic. D-aia avem nevoie de alde Trump, sa isi bage pula in toate pretentiile si sa ia decizii in conformitate cu dorinta majoritatii. D-aia avem nevoie de alde Dragnea, poate chiar si Putin sau Erdogan. Asta e, pula mea. Stim bine ca nu putem negocia cu pretentiosii, trebuie doar sa le impunem. Sa le multumim, totusi. Numai ei pot protesta impotriva violurilor violand. Bunul simt. Numai ei pot protesta impotriva abuzurilor abuzand. Rabdarea. Numai ei au impresia ca amenintarea "plec din tara" sperie pe cineva. Mdlp. LoL.

Cine pula mea chiar are impresia ca o gasca de memari care catalogheaza pozitiile impotriva ca fiind troll sau pesedism chiar sunt in stare sa faca ceva in tara asta? Ei doar isi fac norma de postari ca sa-si mentina profilul de facebook relevant, ca altfel ar fi dati afara din agentia aia de publicitate unde lustruiesc cesti de cafea pentru barosani si isi dau impresia ca sunt si ei ceva trendsetteri. Sa ne linistim. E doar un episod din Idiocracy. Nu filmul. Serialul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu