Din când în când îmi vine-n gând că mă scufund și mă afund la infinit într-un neant fără sfârșit și urlu strig da nu m-aud Acum io-s în vertij și nu mă laud că mi-am pierdut dinții din gură Io am mușcat din adevăr cu ură nu am vrut masca de iluzii Mi-am dat la pix cu sete prin perfuzii am primit sânge nou Mi-am șlefuit ideile într-un vocabular lingou și-am ars-o arogant și egoist Un pueril imberb teribilist mi-a dat cu pumnu-n cap realitatea ca un pugilist Și când am început să cad toți m-au văzut dar nu m-au auzit nu mă aud de fel Și mă scufund în văzul lor într-un mine distrugător le spun cuvinte ca un puzzle alambicat înspre un viitor trecut de-atâtea ori prin văzul lor mă sinucid nemuritor

despre:

marți, 17 ianuarie 2017

Emile, ia fa-ti catrafusele, fmm!

Umbla de ieri un text nerevendicat prin internet. Asta:

Emil a terminat facultatea de Matematica-Informatica si vorbeste 2 limbi straine: engleza si germana. Emil este un angajat model de 10 ani la o companie IT si primeste 3000 euro pe luna pentru munca lui. 
Incepand din februarie statul roman va lua 100 de euro de la Emil pe care ii va folosi pentru pensii (in realitate ii va deturna pe diverse cai din buget, in viitorul apropiat cand justitia va fi calcata pe cap). Emil isi actualizeaza CV-ul si-l trimite la companiile de recrutare IT din strainatate. Intr-o saptamana deja programeaza 20-30 de intalniri. 

Intrebare: Daca pleaca Emil din tara de la cine mai ia statul 100 de euro? 
Raspuns: Statul roman nu sta in Emil. 

Reactie: Si Ion isi actualizeaza CV-ul, si Marian, si Irina, si Mihaela, si Vlad, si Alex... 

Reactie pe fond: Gheorghe, votant PSD, sta si-si bea votca la crasma din banii de alocatie ai copilului lui. El nu stie sa faca nimic, nu intelege nimic, nu poate face nimic, nu vrea sa faca nimic. E doar fericit ca PSD tocmai a majorat alocatia pentru copilul lui. Strange usor din pumn si empatizeaza cu Gadea care tocmai este siderat de dusmanul de clasa al poporului roman, presedintele Romaniei, Klaus Iohannis.

Autor text - Itic 

Si pentru ca e nerevendicat, adica nu stiu pe cine sa injur pentru mizerie, am zis sa-i fac o mica mizerie de analiza.

Emil a terminat acum zece ani facultatea, deci are vreo 33-35 de ani. Lucreaza la o companie IT straina, ca altfel ar fi fost platit in RON si e clar ca nu lucreaza pe dezvoltare, altfel ar fi avut 4 zerouri la salariu. Incepand din februarie, Emil va plati impozit la fel ca restul absolventilor de facultati romanesti, ca Emil nu are doar un coi, sa aiba parte de tratament pentru handicapati. (Sau are? Nu spune nimic despre familia lu Emil textul.)

Impozitul lui Emil va fi folosit la fel ca restul impozitelor platite de romani: alocatii, pensii, ajutoare sociale, salarii de parlamentari, cativa km de autostrada. Dar Emil e progresist, el lucreaza la o companie IT straina si stie ca statul vrea sa ii fure banii si el nu va sta ca un sclav sa fie furat in viitor de unii pe care nu i-a votat. Clar nu i-a votat, altfel nu s-ar plange ca plateste impozit. Mai mult ca sigur nu a votat deloc, dar e de parere ca domnul Ciolos e cel mai bun premier din ultimii 26 de ani pentru ca are experienta strainatatii. De unde stiu asta? Din faptul ca Emil isi actualizeaza CV-ul si-l trimite la companiile de recrutare IT din strainatate. Deci Emil cocheta de mult cu ideea de emigrare, insa nu avea destule coaie sa o faca. (Revin la ideea cu familia, iarasi nu aflam daca asta pleaca singur sau ne lasa nevasta si cei 5 puradei aici, sa le platim noi alocatie. Probabil nu exista nici nevasta, nici cei 5 puradei, ca are doar un coi.)

Intrebare: daca pleaca Emil de la cine va lua statul impozit?
Raspuns: de la sutele de absolventi de IT care lucreaza acum in call centere pe salarii mai mici de 2000 de RON si nu se mai plang ca platesc impozit.

Reactie: Si Ion isi actualizeaza CV-ul, si Marian, si Irina, si Mihaela, si Vlad, si Alex...

Societatea aplauda in delir, absolventii de IT au acum joburi in IT, call centerele sunt fortate sa mareasca salariile si sa accepte si absolventi de Filosofie sau Stiinte Politice. (Aici aberez, nu vor mari salariile aia din call centere, aia din IT le vor micsora pe motiv ca absolventii de IT nu au experienta in domeniu.)

Reactie de fond: Gheorghe, ala care bea banii de alocatie in carciuma oricum habar nu are ca exista domeniul IT, il doare fix in pula. Restul votantilor PSD rasufla usurati, au plecat toti hipsterii cu un singur coi din tara.

Also, daca autorul textului e Itic, de ce as asculta la cuvintele unui evreu muist care imi spune mie ca Romania e impartita intre IT-sti si votanti PSD?

Ba, Emile, asigura-te, tata, ca dupa ce pleci renunti si la cetatenie. Nu de alta, da m-am saturat de handicapati care se cred speciali doar pentru ca sunt handicapati. Adica pula mea, m-am saturat de minoritati care vor tratament special fara sa aduca plus valoare societatii. Adica m-am saturat de plangaciosi corecti politic care sunt de acord sa avem piste pentru biciclisti si adaposturi pentru maidanezi da plang ca impotentii cand le ceri bani pentru asta. M-am saturat de poponari care vor sa fie tratati ca si cum ar fi laureati Nobel cand singurul lor argument e ca le place pula in cur. M-am saturat de alde Emil d-astia care au beneficiat de sistemul universitar ca apoi sa plece sa suga pula in corporatii si sa se creada superiori celor care traim in tara asta. Ba, Emile, daca pleci te rog sa nu te mai intorci. Si nici sa nu te apuci sa votezi din afara tarii, lasa-ma aici sa imi votez io hotii mei care ma imi fure impozitul cum vor ei. Tu stai si fute-te in cur in strainatate, rogu-te, aici nu te vom aplauda pentru ca sugi pula mai bine decat gagicile noastre, ok?





EMIL ->

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu