Din când în când îmi vine-n gând că mă scufund și mă afund la infinit într-un neant fără sfârșit și urlu strig da nu m-aud Acum io-s în vertij și nu mă laud că mi-am pierdut dinții din gură Io am mușcat din adevăr cu ură nu am vrut masca de iluzii Mi-am dat la pix cu sete prin perfuzii am primit sânge nou Mi-am șlefuit ideile într-un vocabular lingou și-am ars-o arogant și egoist Un pueril imberb teribilist mi-a dat cu pumnu-n cap realitatea ca un pugilist Și când am început să cad toți m-au văzut dar nu m-au auzit nu mă aud de fel Și mă scufund în văzul lor într-un mine distrugător le spun cuvinte ca un puzzle alambicat înspre un viitor trecut de-atâtea ori prin văzul lor mă sinucid nemuritor

despre:

marți, 24 ianuarie 2017

Ba, Antena 3 sunt si eu.

- Bai, Suhai, i-auzi ba, vor aia sa voteze amnistie.
- Bravo lor, man.
- Ba, nu e bine, vor da afara violatorii.
- Pai de ce?
- Ca cica nu mai e loc in puscarii.
- Ai citit legea aia?
- Nu, man, am citit io pe facebook la unu si a explicat ca asa e.
- Pai si ce facem?
- Hai in strada, man.
- Bine, man.

Dialogul acesta nu a avut loc niciodata. Am fost, in schimb, prins in multe schimburi de replici absurde pe tema amnistiei, in ultimele zile, cum am fost prins in schimburi de replici pe o multime de teme. Mi-am exprimat parerea de fiecare data, am argumentat, am combatut idei. Idei prezentate pe internet, idei prezentate de presa, idei emise de pe conturile oamenilor politici sau de pe conturi anonime, uneori evident false.

Am fost injurat, am injurat, am fost amenintat, mai mult ca sigur am amenintat inapoi. Nu ne-a luat nimeni tastatura din mana. Sau nu mi-a luat nimeni tastatura din mana, pana acum.

Saptamana trecuta, inainte de incendiul de la Bamboo, am primit kick de pe facebook 24 de ore pentru ca am zis intr-o discutie "bagamias pulan mustata matii vasile pop ungur basit". Am zis ok, e fair. Am folosit o injuratura xenofoba, merit. Astazi primesc notificare ca am fost iarasi blocat, 3 zile de data asta, pentru ca am zis, in aceeasi discutie, "vasile pop e urat si inchis". WTF?
Pe bune, wtf? Eu nu inteleg. Ce am zis atat de gresit? Ba, esti prost? Ce pula mea se intampla?
Oricat de mult as incerca sa inteleg de ce am primit kick 3 zile de la social media, nu reusesc sa inteleg fara sa o dau in absurd.

In acelasi timp vad petitii din partea tinerilor frumosi si liberi in care se cere inchiderea Antenei 3 si a RTV. Ba, esti prost? Aud voci care cer IKEA sa isi concedieze un angajat pentru ca a amenintat cu bataia un baiat de la RTV. Ba, sunteti prosti?

Unii ca, ba, manipulare, da-i dracu. Altii ca legile si persoane periculoase. Ba, daca aia mint avem oameni despre care mint si care sa ii dea in judecata pentru calomnie, nu are CNA cum sa decida ce e calomnie si ce nu. Ba, daca ala a amenintat cu bataia avem oameni ai legii care il pot pedepsi in cadru legal pentru amenintari, nu are treaba angajatorul cu asta. Ba, voi mai ganditi vreunii cu mintea sau sunteti atat de inflacarati in lupta voastra prosteasca incat considerati normal sa jigniti bunul simt? Ba, cum faceti ba, si unii si altii, apel la cuvinte si sintagme precum cadru legal, stat de drept, lege, constitutie, cod penal fara sa stiti ce inseamna asta, ba? Libertatea cuvantului este un drept garantat oricarui jeg de om nascut pe acest pamant, ca d-aia ne cacam pe noi ca e democratie.

Am cerut inchiderea Antenei 3 cand se jucau cu sediul, uite ca-l parasesc, uite ca nu. Mi s-a parut un tertip jegos si am considerat de cuviinta sa imi dau cu parerea asupra lui, fiind vorba de un bun al statului folosit de un privat pentru a produce profit. Mi s-a parut de cacat ca s-a incercat boicot asupra produselor cu publicitate pe Antena 3, dar iarasi, mereu exista oameni care exagereaza in orice situatie si nu poti cere ca daca unii au un punct de vedere valid sunt si capabili sa intuiasca macar modul corect prin care punctul lor de vedere ar putea fi validat.

Ba, ideea e ca, fix acum, eu nu ma pot exprima pe reteaua de socializare Facebook pentru un motiv pe care il intuiesc a fi extrem de absurd. Si printre voi exista oameni care militeaza pentru introducerea cenzurii. Ba, Antena 3 sunt si eu, ala care contrazice multe opinii folosind silogisme, declaratii scoase din context si interpretari subiective asupra temelor de interes comun. Ba, nu credeti ca e cazul sa incepeti sa ma cenzurati si pe mine?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu