Din când în când îmi vine-n gând că mă scufund și mă afund la infinit într-un neant fără sfârșit și urlu strig da nu m-aud Acum io-s în vertij și nu mă laud că mi-am pierdut dinții din gură Io am mușcat din adevăr cu ură nu am vrut masca de iluzii Mi-am dat la pix cu sete prin perfuzii am primit sânge nou Mi-am șlefuit ideile într-un vocabular lingou și-am ars-o arogant și egoist Un pueril imberb teribilist mi-a dat cu pumnu-n cap realitatea ca un pugilist Și când am început să cad toți m-au văzut dar nu m-au auzit nu mă aud de fel Și mă scufund în văzul lor într-un mine distrugător le spun cuvinte ca un puzzle alambicat înspre un viitor trecut de-atâtea ori prin văzul lor mă sinucid nemuritor

despre:

sâmbătă, 21 ianuarie 2017

Corbi orbi, surzi muti, suti multi

Clubul Bamboo a luat foc cu sute de persoane inauntru, la aproape un an dupa adoptarea masurilor de siguranta ulterioare scandalului #colectiv. Clubul Bamboo nu avea autorizatie de functionare, iar autoritatile stiau. Inauntrul clubului Bamboo era permis fumatul, desi legea este aplicata cu strictete in localuri pentru plebi. Adica, pula mea, dai toti banii de pachetel pe o apa sa fii si tu in acelasi club cu vedetele, normal ca iesi de sub incidenta legii, macar sa poti fuma la caldura.

Corbi orbi s-au repezit sa croncane "jos Grindeanu!". Corbi orbi ignora ca e vorba de accidente diferite. Corbi orbi ignora faptul ca Bamboo a fost amendat, dar nu inchis, in timpul dinastiei Ciolos. Corbi orbi ignora ca nu exista cadavre peste care sa calce incercand sa-si impuna dictatura tehnocrata. Corbi orbi incearca sa ne scoata sentimentele pe ochi si apoi in strada.

Surzi muti i-am lasat sa conduca tara de parca ar fi incoruptibili. Ne-am culcat pe o ureche la umbra maretului guvern tehnocrat fiind convinsi din nimic ca sunt diferiti de ceilalti. Ca nu sunt hoti ca PSD-ul. Si uite ca smecherii au fentat legea si sub ochiul lor agil. Pentru ca smecherii nu stiu politica, smecherii stiu sa cotizeze unde trebuie chiar sub nasul nostru prost si ingamfat de surzi muti incapabili sa discearna diferentele dintre hotul 1 si hotul 2.

Suti multi isi fac in continuare mendrele fix in proximitatea scandalurilor noastre meschine. Suti multi stiu ca, atat timp cat ne vom ciomagi intre noi pe baza afinitatilor politice, isi vor putea desfasura afacerile nestingheriti indiferent de cine e la guvernare.

Mi-e scarba de tot si toti.

Si sa vedeti de ce:

Mandruta o da subtil cu de alde ce a inceput la #colectiv trebuie sa continuie maine in strada. De la TV aflam ca oricine poate organiza evenimente "pe proprie raspundere", chiar daca nu exista autorizatie de functionare. Toti oamenii cu capul pe umeri stiu ca Bamboo nu a respectat niciodata legea anti-fumat. Au existat voci care au atras atentia, cum e amicul Muzgoci de la Realitatea, dar Muzgoci e baiat de pesedist, nu-l putem lua in serios ca jurnalist, noi avem nevoie de lumina doar de la ilustrii precum Moise Guran, a carui tacere e cu atat mai surprinzatoare cu cat ar fi putut spune ceva relevant cu privire la suspiciunile de incendiere pentru asigurare care au inceput sa umble. Poponari care au populat tabloidele ne asigura ca totul era in regula cu clubul, ca nu conteaza ca nu au autorizatie, am vazut ce bine au evacuat oamenii? Se aud strigate in fundal "demisia Johannis", "muie Ciolos", "jos PSD".

Legi bine intentionate au fost jucate pe degete de sistem si smecheri, dupa cum a vrut muschiul lor erect. 3000 de pompieri au fost chemati la apel la ora 4 dimineata pentru a repara vesnicul "lasa, ba, ca merge si asa!". Pentru ca autoritatile competente au preferat sa dea doua amenzi, in loc sa inchida clubul. Pentru ca baietii smecheri au preferat sa dea cateva spagi in loc sa obtina autorizatia de functionare.
Nu exista vinovati unilateral: clubul, autoritatile de control ale lui Arafat, primarul pesedist, guvernul Ciolos care a manageriat situatia pana in decembrie, dobitocii de la PSD, grabiti sa faca scandal cu amnistia si gratierea in loc sa puna la punct toate greselile administratie tehnocrate (nu s-au grabit pentru ca, spre deosebire de modificarea de la sanatate, care le permite impingerea unor oameni in pozitii de conducere, modificarea aberatiei de ordonante cu lipsa de autorizatie motivata ar duce doar la pierderea unor spagi din partea smecherilor), cu totii sunt vinovati.

Dar mi-e scarba.

Inca vad oameni care considera ca exista un singur vinovat. Si dintr-o tabara, si din cealalta. Inca vad corbi orbi repezindu-se unii asupra altora, inca vad surzi muti privind indiferenti spectacolul, multumiti ca au subiect de glume proaste, inca vad manipulare si manipulati. Si, deasupra tuturor, vad multi suti frecandu-si mainile cu gandul la urmatoarea nada pe care o vom musca.

Mi-e scarba.
De tot si toti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu