Din când în când îmi vine-n gând că mă scufund și mă afund la infinit într-un neant fără sfârșit și urlu strig da nu m-aud Acum io-s în vertij și nu mă laud că mi-am pierdut dinții din gură Io am mușcat din adevăr cu ură nu am vrut masca de iluzii Mi-am dat la pix cu sete prin perfuzii am primit sânge nou Mi-am șlefuit ideile într-un vocabular lingou și-am ars-o arogant și egoist Un pueril imberb teribilist mi-a dat cu pumnu-n cap realitatea ca un pugilist Și când am început să cad toți m-au văzut dar nu m-au auzit nu mă aud de fel Și mă scufund în văzul lor într-un mine distrugător le spun cuvinte ca un puzzle alambicat înspre un viitor trecut de-atâtea ori prin văzul lor mă sinucid nemuritor

despre:

duminică, 8 ianuarie 2017

Muie, Firea!

Bai, nu stiu daca ati observat, a nins al dracu zilele astea. Practic, am recuperat intr-o noapte toate ninsorile lipsa din decembrie.
Bam! Drumuri inchise prin tara, drumuri impracticabile prin Bucuresti, antene acoperite de zapada, geamuri sparte de viscol, scoli inchise, oameni blocati ampulea pe autostrada sau la dracu-n praznic ca fusese anuntat cod portoaliu, ce mortii lor nu au stat acasa? Bai, deci toate astea in ziua de vineri. Dimineata ieseam de la munca, ma udam, vedeam masini patinand dintr-o parte in cealalta a strazii, inghetam ca un cacat. Tot dimineata m-am intors la munca, ca a picat o fibra optica in Constanta si nu se putea interveni pe autostrada. Desi era o vreme de cacat, noi ne curatasem antenele de zapada, plugurile incepusera sa curete arterele mari, oamenii isi deszapezeau masinile in parcari, cateva vanzatoare dadeau zapada de pe trotuar. Seara, ma intorceam iar de la munca prin fix acelasi peisaj. Aud la stiri ca va fi demisa conducerea RATB, pentru baltoacele din statii. Zic, merita, futu-i in gura!
A doua zi, weekend, dimineata. Sosele practicabile prin Bucuresti, cam naspa pe trotuar, totusi au iesit aia la indepartat baltoace, frumos, macar nu te uzi. Cica le-a zis Firea alora care sunt responsabili de curatarea refugiilor sa aiba grija cu angajatii, sa nu se imbete in timp ce muncesc. Ce taranca proasta! Are impresia ca bucurestenii sunt ca argatii aia din Ilfov. Muie, Firea, mars la Voluntari! Pe sosele se circula chiar decent, la metrou nu e aglomeratie. Undeva pe la Victoriei, in zona Orange. Un restaurant avea curatata doar zona din fata usii, tot trotuarul de pe langa terasa fiind lasat in voia divinitatii. Muie, Firea, de ce nu vii sa-i dai zapada omului din jurul afacerii? La televizor incep sa apara stiri cu nasteri in senilate, sate sinistrate, drumuri nationale inchise. Fibra optica din Constanta e in continuare rupta, prin tara nu se circula, Bucuresti e functional. Tata imi spune ca are zapada de doi metri pe strada, fix in fata portii. A fost si a incercat sa ii deszapezeasca unuia porcii da si-a bagat pula dupa 5 ore ca, oricata apa fiarta le punea in troaca, dupa juma de ora era bocna. Am dormit pana duminica seara tarziu.

Intru pe internet si vad #muiefirea. Ii dau dreptate. Ce treaba are ca cei responsabili au fost trasi la raspundere si pusi sa-si asume intocmai rolul pe care-l au in societate? Ce conteaza ca Bucurestii sunt practicabili? Ai demis conducerea RATB ca sa iti pui oamenii in pozitii cheie. Si oricum contractele cu drumarii nu sunt incheiate de tine, domnul Oprescu le-a incheiat si stim cu totii ca anii trecuti drumarii isi bagau pula in ea de munca. Si mai stim ca domnu Oprescu era de o deosebita cinste si om de onoare, independent si anti PSD-ist convins, la fel ca noi. D-aia zic si muie guvernu lu Dragnea, ca Grindeanu e marioneta. Toata tara e sub nameti, nu au facut nimic. Numa PSD-isti jegosi peste tot. Muie, Firea!

Intre timp cei din Constanta au lipit fibra optica. Oamenii posteaza deja cum se distreaza ei iarna, dar totusi: #muiefirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu