Din când în când îmi vine-n gând că mă scufund și mă afund la infinit într-un neant fără sfârșit și urlu strig da nu m-aud Acum io-s în vertij și nu mă laud că mi-am pierdut dinții din gură Io am mușcat din adevăr cu ură nu am vrut masca de iluzii Mi-am dat la pix cu sete prin perfuzii am primit sânge nou Mi-am șlefuit ideile într-un vocabular lingou și-am ars-o arogant și egoist Un pueril imberb teribilist mi-a dat cu pumnu-n cap realitatea ca un pugilist Și când am început să cad toți m-au văzut dar nu m-au auzit nu mă aud de fel Și mă scufund în văzul lor într-un mine distrugător le spun cuvinte ca un puzzle alambicat înspre un viitor trecut de-atâtea ori prin văzul lor mă sinucid nemuritor

despre:

duminică, 11 decembrie 2016

Pt blog. Frumos si liber

Tinerii sunt frumosi si liberi cat timp urmeaza doctrina unui Anume partid. Altfel sunt tot niste drogati derbedei, golani, inculti, someri asistati social, habar n-au de capul lor si mai sunt si prosti plangaciosi. Probabil ar fi mai bine sa plece-n pizda ma-sii toti politicienii si politrucii astia sa faca politica lor varza la Brussels. Si sa ne lase-n pizda mamii noastre ca e clar ca am obosit sa ne tot luam tara inapoi, c-am vazut si noi ca, oricum ar fi, nu-i o tara ca afara. Asta-i tara in care avem dreptu sa fim liberi cum vrem noi. Nostalgici, progresisti, xenofobi, homosexuali, crestini, atei, tocilari, hipsteri, cocalari si oricum au ei chef sa ne catalogheze cand vor sa ne pizdim intre noi. 

Ei? Hei, Suhai, esti paranoic. Ei nu exista! Ei suntem noi, da nu ne convine ca suntem minoritari si nu putem impune democratia noastra. 

Aici ma trezesc din avantul patriotic si-mi dau seama. Clasa politica romaneasca ne trateaza fix cum ne tratam noi intre noi cand nu suntem ipocriti si ne dam cei mai moralisti lupi. Hotii isi schimba functiile intre ei cum schimbam noi barfe unii pe la spatele altora. Primim pomeni electorale fix cum suntem generosi de doua ori pe an si ii dam 2 lei cersetoarei degerate de la metrou. Suntem mintiti fix cum mintim cand nu avem chef sa iesim din casa si spunem ca suntem bolnavi. Promisiunile electorale sunt tinute cu aceeasi ravna cu care terminam noi un proiect de 5 zile in doua, dar ii spunem sefului ca avem nevoie de minim doua saptamani pentru a face treaba si apoi frecam pula pe internetul de la birou. 

Suntem frumosi si liberi in societatea noastra tanara. Si nu putem avea o tara ca afara, avem nevoie de timp pana sa ne maturizam social. Si o sa ne maturizam din pula daca ne impotmolim la un cacat de subiect cum e politica, in loc sa evoluam impreuna, fiecare in ritmul lui si oricum trasi fiecare de catre colectiv dupa el. Pentru ca nu putem sa ne aducem tara aia de afara aici, trebuie sa ne-o construim. 

Aici am rezumat ce aveam de rezumat despre campania electorala, alegeri si rezultatele lor. Sa ne intoarcem la blogging. Pauza de pizdeala indoctrinata a luat sfarsit. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu