Din când în când îmi vine-n gând că mă scufund și mă afund la infinit într-un neant fără sfârșit și urlu strig da nu m-aud Acum io-s în vertij și nu mă laud că mi-am pierdut dinții din gură Io am mușcat din adevăr cu ură nu am vrut masca de iluzii Mi-am dat la pix cu sete prin perfuzii am primit sânge nou Mi-am șlefuit ideile într-un vocabular lingou și-am ars-o arogant și egoist Un pueril imberb teribilist mi-a dat cu pumnu-n cap realitatea ca un pugilist Și când am început să cad toți m-au văzut dar nu m-au auzit nu mă aud de fel Și mă scufund în văzul lor într-un mine distrugător le spun cuvinte ca un puzzle alambicat înspre un viitor trecut de-atâtea ori prin văzul lor mă sinucid nemuritor

despre:

vineri, 25 noiembrie 2016

Terminati, ba, cu prostiile!



Am observat in ultimele 2-3 zile un trend ascendent in ceea ce priveste glumele spirtoase: ANA cu N scris invers. Ba, voi nu mai aveti pic de stil? Un betiv adevarat nu ar bea o ANA in viata lui, un adevarat machitor stie ca MONA e viata, ANA e doar un episod trecator care va fi uitat la fundul valului de spirt pana-i va iesi toata albastreala aia spalacita, lipsita de personalitate.

Inca din cele mai tulburi perioade ale civilizatiei si dezvoltarii sociale artistii au cautat si au cantat in toate artele posibile profunzimea spiritului. Cu timpul, adevarul s-a tot diluat dupa treceri repetate prin perspective diferite devenind un cocteil de senzatii si trairi, un mix de sentimente arzatoare care-ti da reset realitatii in timp ce ochii iti sunt inundati de lacrimile dureroase ale cunostintei. Orice poezie, orice poveste sau filosofie, orice religie, dogma sau crez palesc in fata unui paharel de spirt MONA. Adevarata cunoastere ii apartine omului simplu, matur in imaturitatea faptelor, consumatorul de MONA traieste cu intensitatea multiversului, lumi nebanuite nascandu-se sub asprimea arsurii pe care o resimti in momentul in care tragi o dusca sanatoasa de Adevar. Bucuria simplitatii in care se scalda spiritul unui astfel de om este incomparabil cu orice incercare de reproducere artificiala a frumusetii, cum ar fi acest adjuvant care atenteaza la locul de Intaia Spirtoasa a perfectiunii. Finetea detaliului cuprins in picatura de MONA este imperceptibila cacanarului de rand care hahaie frecandu-si egoul mic si usor de multumit in fata unui citat poptamasian de genul "daca nu ai o Claudia in viata ta nu ai nimic". Ba, terminati cu prostiile! Sunteti wannabe in cautarea MONEI si negati adevarul fiindu-va frica de propriile dorinte constienti ca va puteti autodistruge in cautarea esentialului existentei si a esentei existentiale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu