Din când în când îmi vine-n gând că mă scufund și mă afund la infinit într-un neant fără sfârșit și urlu strig da nu m-aud Acum io-s în vertij și nu mă laud că mi-am pierdut dinții din gură Io am mușcat din adevăr cu ură nu am vrut masca de iluzii Mi-am dat la pix cu sete prin perfuzii am primit sânge nou Mi-am șlefuit ideile într-un vocabular lingou și-am ars-o arogant și egoist Un pueril imberb teribilist mi-a dat cu pumnu-n cap realitatea ca un pugilist Și când am început să cad toți m-au văzut dar nu m-au auzit nu mă aud de fel Și mă scufund în văzul lor într-un mine distrugător le spun cuvinte ca un puzzle alambicat înspre un viitor trecut de-atâtea ori prin văzul lor mă sinucid nemuritor

despre:

luni, 28 noiembrie 2016

despre publicitate si altele.

Nu stiu altii cum sunt, dar eu, cand vad reclame la tv, turbez. Ma cert cu televizorul ca un mos de 80 de ani care crede ca Andreea Marin chiar e inchisa in ecran si-l aude daca-i fute cateva injuraturi. Sau palme.

Asadar: femei cretine, iubiti obsedati sexual, betivi cretini, dobitoci imbuibati, dependenti de pastile, victime ale misoginismului, tocilari complexati, femei geloase, femei proaste, femei cu standarde joase, betivi amuzanti, bidinari libidinosi, iubiti obsedati sexual, soti subjugati sexual, oameni care semanati cu teo de la nimic nou, studenti flamanzi, datornici la banci, oscar si ceilalti clienti provident, purtatori de carduri goale, ganditori cu pula, mancatori de margarina CUM PULA MEA CUMPARATI CACATURILE ALEA DE PRODUSE CARE AU CACATURILE ALEA DE SPOTURI PUBLICITARE CARE VA INSULTA SI ULTIMA FARAMA DE DEMNITATE UMANA? Lasati, ba, achizitionarea brandurilor care isi fac publicitate cretina pe seama hipsterilor cretini care isi spun publicitari si indreptati-va spre alte branduri care nu va insulta demnitatea.

MANCATI, BA, SUNCA DE PRAGA VRAC, NU SUNCA SISSI CARE VA SPUNE CA SUNTETI NISTE PROASTE BULIMICE SAU SUNCA DE LA CAMPOFRIO CARE VA SPUNE CA BARBATII ADEVARATI MANANCA DOAR CARNE PROCESATA CHIMIC CU GUST DE CAUCIUC. Asta ca sa nu mai zic de crenvurstii pulii care dau halucinatii copiilor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu