Din când în când îmi vine-n gând că mă scufund și mă afund la infinit într-un neant fără sfârșit și urlu strig da nu m-aud Acum io-s în vertij și nu mă laud că mi-am pierdut dinții din gură Io am mușcat din adevăr cu ură nu am vrut masca de iluzii Mi-am dat la pix cu sete prin perfuzii am primit sânge nou Mi-am șlefuit ideile într-un vocabular lingou și-am ars-o arogant și egoist Un pueril imberb teribilist mi-a dat cu pumnu-n cap realitatea ca un pugilist Și când am început să cad toți m-au văzut dar nu m-au auzit nu mă aud de fel Și mă scufund în văzul lor într-un mine distrugător le spun cuvinte ca un puzzle alambicat înspre un viitor trecut de-atâtea ori prin văzul lor mă sinucid nemuritor

despre:

marți, 22 noiembrie 2016

Cand isi baga dracu' coada

Nu stiu altii cum sunt, da' io cand vad ace incep sa tremur. Si, daca mai si stiu ca acele ace vor intra in mine, aproape ma cac pe mine ca o pizda fricoasa.

Pe langa ace, nu-mi plac nici tepele. Povestile cu Vlad Tepes si cat de smecher era el ca tragea pe oricine in teapa mi se pareau oribile. Efectiv nelegiuitii acelor vremuri erau supusi unui regim de teroare barbar. Nu am vazut vreodata un semn de cod moral in trasul in teapa pe care-l practica Tepes si nu am inteles niciodata de ce e privit ca un erou d-asta neaos romanesc. Omul ala tragea in teapa pe oricine avea tupeu sa i se impotriveasca, in pula mea. Era un criminal nenorocit, nu un justitiar. Bine fac americanii ca il prezinta ca fiind un vampir, pacat ca nu profitam si noi din cacatul asta de legenda.

Ba, si e total de cacat cand urmeaza sa fiu intepat imediat dupa ce am luat o teapa. Si fix prin asta trec in prezent. Bine, e vina mea ca am luat teapa. Orice teapa e din vina victimei, in pula mea, ca nu am vazut pana acum niciun hipnotizator d-ala sau alt fel de magician care sa umble cu asta are, asta n-are, asta e castigatoare. Nu, in pula mea, doar cocalari cu tupeu am vazut sa umble cu tepe si jepci, nu savanti si/sau alchimisti.

Asadar, care e problema: am dat teapa unei banci acu vreo 2-3 ani. Si m-a durut in penis, nu i-am cautat si nu m-au cautat. Si saptamana trecuta am inceput sa fac injectii din proprie initiativa pentru ca m-a fortat organismul sa fac asta. Si pe urma m-am trezit ca am contul blocat de o poprire in urma unui proces de executare silita pe care l-am pierdut in iunie fara sa stiu. Acum cum pula mea sa nu am spasme cand vad asistenta ca apropie acul de curul meu cand eu am fost tras in teapa de catre sistemul asta de cacat pe care am incercat sa-l trag in teapa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu