Din când în când îmi vine-n gând că mă scufund și mă afund la infinit într-un neant fără sfârșit și urlu strig da nu m-aud Acum io-s în vertij și nu mă laud că mi-am pierdut dinții din gură Io am mușcat din adevăr cu ură nu am vrut masca de iluzii Mi-am dat la pix cu sete prin perfuzii am primit sânge nou Mi-am șlefuit ideile într-un vocabular lingou și-am ars-o arogant și egoist Un pueril imberb teribilist mi-a dat cu pumnu-n cap realitatea ca un pugilist Și când am început să cad toți m-au văzut dar nu m-au auzit nu mă aud de fel Și mă scufund în văzul lor într-un mine distrugător le spun cuvinte ca un puzzle alambicat înspre un viitor trecut de-atâtea ori prin văzul lor mă sinucid nemuritor

despre:

miercuri, 23 noiembrie 2016

#obsesii

Unul din avantajele pe care le ai cand scrii pe blog e ca nu ajunge postarea doar la stalkerii din lista ta de facebook, mai ajung si rataciti care cauta pe google reteta de musaca. Sau cum se improvizeaza o bomba artizanala din 5 legume pe care le are orice gospodina in camara. Asa ca urmez si eu cautarile incercand sa imi dau seama ce cacat a fost in mintea alora de au cautat aberatiile. Asa se face ca de doua zile citesc fantezii sexuale pe indecente.ro si fanteziierotice.ro.

" - Nepoate am mers mult pe jos si vreau sa fac si eu pipi... 
   - Pai dute si tu dupa un copac cu un trunchi gros si fa... 
   - Pai nu e nici un copac cu trunchi gros... 
   - Atunci fa aici... 
   - Sa fac langa tine? 
   - Da... 
   - Esti nebun... 
   - Pai atunci fa pe tine... 
   - Of... 
   - Ce of...
   - Pai nu pot sa fac aici langa tine ca imi este rusine...
   - Eee matusa cu rusinea mori de foame asa ca ori faci aici langa mine ori o sa faci pe tine...
   - Bine fac aici langa tine..."

Eu-ul liric in aceasta epopee epica este nepotul, un darlau cu flocii la bot care inca mai face laba ascuns in sifonier cu sutienele ma-sii pe langa el si le povesteste prietenilor lui imaginari cum rupe pizda in pizdele pe care le agata doar respirand inspre ele, ca in reclamele la Axe. Darlaul asta e atat de bolnav incat isi imagineaza cum ar fi sa o futa pe matusi-sa, pizda aia imbatranita si neepilata, cu curu lasat si tate scofalcite ca stafidele de le pune ma-sa-n cozonacul de craciun.

"  - Doamne ce bine te joci cu pula...
   - E o vorba"gaina batrana face ciorba buna"asa si cu tine matusa...
   Nu a spus nimic a inceput sa mi-o suga sa mi-o frece cu mana si sa-mi maseze coaiele dupa care eu am inceput sa ii pun mana pe buci dandu-i doua palme si bagandu-i degetu in pizda si in gaoaza spunandu-i:
   - Ah...
   - Ce fund...Ce pizda larguta si zemoasa...Ce gaoaza...
   - Ah...
   Asa ca dupa minute bune de jucat cu pula ii spun:
   - Cum a fost...
   - Cum sa fie...Mi-a placut...Desi fiind prima data cand fac asta...
   - Ma bucur...
   - Acum stai capra stai jos in patru labe...
   - Si te apuci cu mainile de buci si sa le desfaci...
   - Cum zici tu...
   Asa ca sa pus capra si-a apucat bucile cu mainile si a inceput sa le desfaca asa ca eu am inceput sa-mi frec pula dupa care am inceput sa i-o bag in pizda ei zemoasa si am apucat-o de solduri dupa care am inceput cu un dute-vino usor ea bineinteles gemand:
   - Ah...
   - Doamne...
   - Ce bine e...
   - Ah...
   Asa ca dupa ce am auzit asa ceva am inceput sa cresc viteza am inceput sa o fut ca un iepure"nebun"am inceput sa aud gemete:
   - Ah...
   - Fute-ma...
   - Da...
   - Vreau pula...
   - Fute-ma...
   - Hai...
   - Asa..."

Singura posibilitate ca relatarea darlaului sa devina realitate este acea versiune de realitate in care matusa e Lorena Lupu si el e nepotul ei cu sindromul Down, adoptat de un cuplu de lesbiene. Nu pot decat sa imi imaginez ca astea sunt schitele unui roman de-al lu' Nemerovschi, transcris prin viziunea unei Laure Andresan de la tara. Baga-mi-as pula, cat ma plictisesc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu