Din când în când îmi vine-n gând că mă scufund și mă afund la infinit într-un neant fără sfârșit și urlu strig da nu m-aud Acum io-s în vertij și nu mă laud că mi-am pierdut dinții din gură Io am mușcat din adevăr cu ură nu am vrut masca de iluzii Mi-am dat la pix cu sete prin perfuzii am primit sânge nou Mi-am șlefuit ideile într-un vocabular lingou și-am ars-o arogant și egoist Un pueril imberb teribilist mi-a dat cu pumnu-n cap realitatea ca un pugilist Și când am început să cad toți m-au văzut dar nu m-au auzit nu mă aud de fel Și mă scufund în văzul lor într-un mine distrugător le spun cuvinte ca un puzzle alambicat înspre un viitor trecut de-atâtea ori prin văzul lor mă sinucid nemuritor

despre:

duminică, 13 august 2017

Indicativ 571

Am cheltuit cam mult pe mancare in ultimele zile. Pai am dat vreo 60 de lei. Mi-am luat shaorma acum 3 zile, pe urma mi-am luat meniul ala cu aripioare, daca mai pun ca ti-am luat si tie shaorma ajungem la 80 de lei. E mult, ar trebui sa incep sa-mi iau pachet. Tu ce faci? S-a culcat aia mica?
Da, ma, ti-am promis ca iti iau, iti iau, ca doar nu muncim degeaba. Iti iau un S6, da nu acum, peste doua luni, sa mai strangem niste bani si sa se mai ieftineasca putin. Tie iti iau S6 si mie imi iau S7. Io mi-l iau nou, ca barbatu e mai sus decat femeia mereu, nu merge sa iti iau tie S7 si io sa am S6. Io trebuie sa il am pe ala mai bun. Si mi-l iau nou, in tipla. Tie ti-l iau de pe olx. E, da! Vrei si tu la tipla acum. Daca vrei neaparat tipla ti-l infasor io in scoci. Cum sa iti iau nou si tie? Doar pe al meu il iau nou. Ce? Vrea fata sa vorbeasca cu mine? Da-o-ncoa! Ce faci, tati? Nu vinzi niciun telefon! Ai gasit tu sa iti iei S6? Nu, nu vinzi niciun telefon. Ramai cu asta pana faci paispe ani. Hai, treci la somn, nu discutam. Da, ma, nu vinde niciun telefon, lasa ca asta e bun pentru ea. Face 16 lei, domnu. Vedeti ca mi-ati dat 20. Multumesc frumos!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu