Din când în când îmi vine-n gând că mă scufund și mă afund la infinit într-un neant fără sfârșit și urlu strig da nu m-aud Acum io-s în vertij și nu mă laud că mi-am pierdut dinții din gură Io am mușcat din adevăr cu ură nu am vrut masca de iluzii Mi-am dat la pix cu sete prin perfuzii am primit sânge nou Mi-am șlefuit ideile într-un vocabular lingou și-am ars-o arogant și egoist Un pueril imberb teribilist mi-a dat cu pumnu-n cap realitatea ca un pugilist Și când am început să cad toți m-au văzut dar nu m-au auzit nu mă aud de fel Și mă scufund în văzul lor într-un mine distrugător le spun cuvinte ca un puzzle alambicat înspre un viitor trecut de-atâtea ori prin văzul lor mă sinucid nemuritor

despre:

duminică, 28 mai 2017

(inca una) cu CfPLGBT

mise rupe genitala vizavi de actiunile coalitia pentru familie.
si mise rupe genitala vizavi de activistii lgbt care urla peste tot ca sunt discriminati.
pentru ca sunt toti niste prosti si ipocriti.

coalitia: vrea ca definitia pulii sa specifice ca pula poate fi formata doar din preput, capu pulii si muschiu pulii. nah, sa nu le dam la o parte pe cele circumcise, dar pula, standard! e formata din elementele din definitie. un evreu ar putea sa pretinda ca are pula, fara sa aiba pula, de fapt. el are penis, ati inteles? la fel si cu casatoria barbat femeie. un vaduv nu mai e casatorit, deci nu mai are preput, deci are o urma de penis acolo, da aia nu mai e pula. la fel, doi barbati sau doua femei nu pot sa se casatoreasca pentru ca e ilegal conform legilor in vigoare, mise rupe genitala, pula sau penis, dupa cum vreti sa luati definitia inutila in gura.

activistii lgbt: trecem peste "oricum e ilegal", ei spera. cum sunt unii care spera de zeci de ani sa se legalizeze iarba la nivel international. oricum sunt prosti, ca sunt oribile divorturile intre gay, nu mai zicem. un om cu o urma de neuron ar refuza sa se casatoreasca, fie si platit. (observati cum am evitat conceptul de normalitate? elegant! sunt corect politic, ce definitia mea). astia nu sunt atat prosti, cat ipocriti. adevarata miza o reprezinta dreptul la adoptie al cuplurilor gay, care ar intra in vigoare odata cu dreptul la casatorie. da nu le da nici dracu voie sa se casatoreasca in tara in care psd castiga alegeri pe banda rulanta cu ajutorul bor. si daca au uneori impresia ca sunt ei societatea civila si ca democratia e in mainile lor sa se mai uite o data. au doar definitia in mana, aceeasi definitie cu care au votat crezand ca johannis e un salvator sau sau aceeasi definitie cu care-l proclama pe tatucu la tehnocrati salvatoru la umanitate.



ba, sunteti prosti si ganditi cu pula daca nu va multumiti cu dreptul de a defila cu pene-n cur, pentru ca atat va ofera societatea actuala. peste vreo 10 ani o sa se mai curete dintre fosile si, poate, o sa puteti avea baruri gay si in afara bucurestiului. noi va intelegem, sunteti poponarii nostri, da nu v-o luati in cap ca pula mea, toti avem niste bunici care se pricep cu bataia. also, cum pula mea discriminezi ceva ce nu exista? tehnic acum. conceptul de casatorie homosexuala nu exista, conform legii, deci cum discriminez io homosexualii cand spun ca ma fut pe ei de aroganti pretentiosi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu