Din când în când îmi vine-n gând că mă scufund și mă afund la infinit într-un neant fără sfârșit și urlu strig da nu m-aud Acum io-s în vertij și nu mă laud că mi-am pierdut dinții din gură Io am mușcat din adevăr cu ură nu am vrut masca de iluzii Mi-am dat la pix cu sete prin perfuzii am primit sânge nou Mi-am șlefuit ideile într-un vocabular lingou și-am ars-o arogant și egoist Un pueril imberb teribilist mi-a dat cu pumnu-n cap realitatea ca un pugilist Și când am început să cad toți m-au văzut dar nu m-au auzit nu mă aud de fel Și mă scufund în văzul lor într-un mine distrugător le spun cuvinte ca un puzzle alambicat înspre un viitor trecut de-atâtea ori prin văzul lor mă sinucid nemuritor

despre:

duminică, 2 iulie 2017

Mars, fa!

Era prin 2006-2007, la primele marsuri ale diversitatii din Romania. Cateva sute de persoane LGBT si sustinatori ai lor erau injurati/bruscati/atacati de catre boii aia de la noa dreapta sau alti spalati pe creer cu inalte valori morale. Jandarmii actionau prompt, cateva sute de amenzi si ceva dosare penale. Ura! aplaudau LGBTistii. Democratie! zbierau descreierate publicatiile progresiste sau cu afinitati progresiste.

2017, in urma cu vreo cateva zeci de ore, Cluj. Marsul diversitatii urmat de marsul normalitatii. Niciun incident la ala al diversitatii, o dobitoaca LGBTista se duce la ala al normalitatii si e saltata de Jandarmerie. Huo! s-a scandalizat internetul nostru cel degraba datator de verdicte. Libertate de exprimare! Stat politienesc! Evul mediu! urla descreierate publicatiile progresiste sau cu afinitati progresiste.

In momentul in care o manifestatie este autorizata, Jandarmeria are obligatia de a asigura buna desfasurare a acelei manifestatii, inlaturand instigatorii violenti sau nu. Asa e in democratie. Ca ne respectam drepturile unii altora, teoretic. Ca nu ne ducem sa ne cacam unde altii mananca, chiar daca nu ne convine ce mananca aia. Fiecare are bancuta lui si mananca in ea ce vrea muschiul lui. X nu poa sa vina sa iti bage cu japca sunca si ceapa pe gat, dar nici tu nu ii poti baga lui rucola si feta pe gat. Ca e libertate, da asta nu inseamna ca unul e mai liber ca altul. Ca nici nu stiu de ce pula mea scriu randurile astea, ca mi se pare cea mai mare pierdere de timp sa explici ca si altii au dreptul sa organizeze manifestatii despre ce le framanta lor mintea si au dreptul de a-si tine acele manifestatii feriti de dobitocii care nu gandesc la fel de ampulea ca ei.

Meh, cui ii pasa? Ca oricum, daca-s atat de dobitoci incat sa se certe pe teme ca diversitate si normalitate cand de fapt ii fute grija cine cum are sau nu voie sa se futa in cur, inseamna ca si unii si altii sunt degeaba.

Ca asa ne place. N-avem economie? Hai sa cerem sa fim lasati sa ne futem in cur.  N-avem educatie? Hai sa cerem sa nu fim lasati sa ne futem in cur.

Mars!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu