Din când în când îmi vine-n gând că mă scufund și mă afund la infinit într-un neant fără sfârșit și urlu strig da nu m-aud Acum io-s în vertij și nu mă laud că mi-am pierdut dinții din gură Io am mușcat din adevăr cu ură nu am vrut masca de iluzii Mi-am dat la pix cu sete prin perfuzii am primit sânge nou Mi-am șlefuit ideile într-un vocabular lingou și-am ars-o arogant și egoist Un pueril imberb teribilist mi-a dat cu pumnu-n cap realitatea ca un pugilist Și când am început să cad toți m-au văzut dar nu m-au auzit nu mă aud de fel Și mă scufund în văzul lor într-un mine distrugător le spun cuvinte ca un puzzle alambicat înspre un viitor trecut de-atâtea ori prin văzul lor mă sinucid nemuritor

despre:

joi, 14 decembrie 2017

Despre nebuni si alti demoni

Cand eram mic aveam un vecin nebun. Iesea toata ziua cu vaca pe islaz, nu am auzit vreodata sa fi lovit vreun om, insa toata lumea il ocolea. Cand am mai crescut am inceput sa ma amuz cu el. In tot retardul lui era un gagiu glumet si deseori ma cacam pe mine de ras uitandu-ma la el cum povesteste ca fute vaca.

Apoi am dat de internet. Unde am gasit alti nebuni. Mereu m-au fascinat manifestarile lor, dar nu am putut uita niciodata de nebunul din copilaria mea si am limitat interactiunea pe cat am putut mai mult. Eventual ii citeam postarile si mai dadeam un share in privat altora despre care consideram eu ca stiu ce inseamna nebunia si ca nu o privesc ca pe un trolling sau mai stiu eu ce cacat de performance.

In epoca lu "in mod ironic", nebunii fac rating si virale. Nelson mondialu, lorin fortuna, oana zavoranu, supeeeeer supeeeer, nicusor de la braila, pula mea!

Si pe urma ne miram in mortii mamelor noastre cand un nebun omoara pe cineva pe strada. Si incepem cu cacaturi ca, vai!, cum e posibil sa lasam un bolnav in libertate? Baga-v-ati ochii-n smartfon sa va iasa realitatea pe urechi, stiati chiar voi de existenta nebunilor alora si nu ati luat nicio atitudine. Ba chiar ati dat like, share, haha, angry sau comm. Unu nu a pus mana pe telefon sa sune la 112 sa vina salvarea sa il scoata pe Vadim din direct cand traia. Ba chiar vi se pare amuzant cand cineva e intrebat daca si-a luat pastilele in ziua aia, fara sa va dati seama ca aia inseamna un minim de constientizare a unei probleme si un mod de aparare. Ca, daca un nebun nu si-a luat pastilele in ziua respectiva, nu mai trebuie sa stai la caterinca cu el, ci sa il duci in pula mea la spital. Ca pe urma te omoara pe strada. Si ajungi sa faci petitii online si sa te scarbesti de societatea in care traiesti. In pula mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu