Din când în când îmi vine-n gând că mă scufund și mă afund la infinit într-un neant fără sfârșit și urlu strig da nu m-aud Acum io-s în vertij și nu mă laud că mi-am pierdut dinții din gură Io am mușcat din adevăr cu ură nu am vrut masca de iluzii Mi-am dat la pix cu sete prin perfuzii am primit sânge nou Mi-am șlefuit ideile într-un vocabular lingou și-am ars-o arogant și egoist Un pueril imberb teribilist mi-a dat cu pumnu-n cap realitatea ca un pugilist Și când am început să cad toți m-au văzut dar nu m-au auzit nu mă aud de fel Și mă scufund în văzul lor într-un mine distrugător le spun cuvinte ca un puzzle alambicat înspre un viitor trecut de-atâtea ori prin văzul lor mă sinucid nemuritor

despre:

marți, 30 ianuarie 2018

Din nou...

Corectitudinea asta politica ma omoara.
Mai am 25 de zile si 3 ore pt ca am zis "respectati-va intre voi, poponari sau transgenderi".
Probabil e o masura corecta. Probabil aberatia care se produce in spatiu timp corelata cu deviatia online e absolut necesara pentru ca am tot vrut noi o tara ca afara.
O tara cu hashtag pe steag.
Sau cu alt fel de svastica inversata.
Oricum nu ma mai intereseaza. Am facut ocolul pamantului in 3 saptamani si doua zile si am descoperit ca sunt aproape singur pe lume ca hector malot.

Asta e, pula mea. Macar v-ati vazut visul cu ochii. Sunt zero si nimic, tot si unu.

Si v-am aratat irl cum functioneaza manipularea si tot ce ati inteles a fost pula in mana. Nici macar nu pot sa va urasc, sunteti prea prosti.

Dar e bine. S-a intors baiatu acasa si e acelasi poet repetent care se repeta ca un fidget spinner printre voi.

Semnat Dan Suhai. Amicu ala al tuturor, fara tutore legal, nebun delegat sa deslege portile poeziei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu