Din când în când îmi vine-n gând că mă scufund și mă afund la infinit într-un neant fără sfârșit și urlu strig da nu m-aud Acum io-s în vertij și nu mă laud că mi-am pierdut dinții din gură Io am mușcat din adevăr cu ură nu am vrut masca de iluzii Mi-am dat la pix cu sete prin perfuzii am primit sânge nou Mi-am șlefuit ideile într-un vocabular lingou și-am ars-o arogant și egoist Un pueril imberb teribilist mi-a dat cu pumnu-n cap realitatea ca un pugilist Și când am început să cad toți m-au văzut dar nu m-au auzit nu mă aud de fel Și mă scufund în văzul lor într-un mine distrugător le spun cuvinte ca un puzzle alambicat înspre un viitor trecut de-atâtea ori prin văzul lor mă sinucid nemuritor

despre:

marți, 12 decembrie 2017

Da, ma, tanjesc dupa atentie

Wow! D-aia nu se mai intoarce ceasu ala de la fossil.

Ma rog. La fel cum nu ma face mai mult tata faptul ca nu postez 50 de mii de poze cu fimea zilnic, la fel nu te face mai putin stupid faptu ca nu intelegi diferenta dintre online si realitate. Fie ca imi inchizi profilul unui personaj asumat, fie ca nu faci diferentierea dintre artist si persoana, fie ca imi dai report pe hate speech cand nu intelegi o gluma finca esti blocat in limbaj si corectitudine politica, tot un dobitoc arogant si egoist esti. La fel de ipocrit ca mine, la fel de cretin cand nu vrei sa accepti ca si ceva ce nu iti place tie poate exista.
Ma rog, ma doare in pula si prea multe explicatii. Comunitatea online se contopeste in comunitatea IRL. Trolli de pe internet uita ca sunt zugravi sau scriitori de breaking news in viata reala si se cauta unii pe altii cu bataia, artistii cvasinecunoscuti care isi reprima dorinta de popularitate facand "ironie" incep sa se ia in serios, defazati de la traseu si in antiteza cu propriile manifestari.
Prezenta in online devine locul de defulare al unor complexe uneori nesesizabile in realitate.
Tocmai d-aia sunt iar banat 7 zile de pe facebook si incepe sa mi se cam rupa pula de prezenta online.
Pentru ca daca spun "sa-mi suga pula toti poponarii" in piata victoriei e posibil ca multi sa nu sesizeze gluma si sa primesc si un box in dinti intru corectarea atitudinii si slavirea spiritului pur al nazuintelor miscarii rezist.
Io m-am pisat pe hashtag si m-am curentat. D-aia o sa continui sa ma pis pe el si-o sa continui sa rezist offline.
Ca io n-am invatat pe bancile scolii si banii alor mei sa construiesc personaje. Io le-am rupt din realitate si v-ati speriat ca prostii de oglinda, incapabili sa diferentiati realitatea de cacatul de ce impresii aveti in cap.
Si nu intelegeti in continuare si aveti impresia ca puteti suprima in vreun fel manifestarile alora de pe langa voi, da tot ce faceti e laba cu lumina stinsa apasat pe taste.
Si nici nu va stiti felia si ma vai si luati grade aiurea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu