Din când în când îmi vine-n gând că mă scufund și mă afund la infinit într-un neant fără sfârșit și urlu strig da nu m-aud Acum io-s în vertij și nu mă laud că mi-am pierdut dinții din gură Io am mușcat din adevăr cu ură nu am vrut masca de iluzii Mi-am dat la pix cu sete prin perfuzii am primit sânge nou Mi-am șlefuit ideile într-un vocabular lingou și-am ars-o arogant și egoist Un pueril imberb teribilist mi-a dat cu pumnu-n cap realitatea ca un pugilist Și când am început să cad toți m-au văzut dar nu m-au auzit nu mă aud de fel Și mă scufund în văzul lor într-un mine distrugător le spun cuvinte ca un puzzle alambicat înspre un viitor trecut de-atâtea ori prin văzul lor mă sinucid nemuritor

despre:

marți, 21 martie 2017

Cu si despre astenie

Chestia asta cu astenia de primavara e scuza perfecta sa te doara in pula de tot ce e pe langa tine. 
"Ba, deadline-ul, plm..."
"Jet! Am astenie."
"Ba, activitate, sport, miscare, plm..."
"Nu pot. Astenie."

La mine e cam "ba, Suhaie, cartea, poeziile, mortii ma-tii, nu mai scrii?", la care io "nu pot, ba Suhaie, serios nu pot, am astenie.". Adica pula mea. Nu cred ca e asa greu sa te gandesti ca e o perioada in an in care nu ai chef de nimic, ca e si logic.
Incepi prin noiembrie, agitatie, astia incep facultatile, tu cauti oameni sa angajezi ca iar au gasit unii salariu mai bun, training vreo luna doua, sarbatori de iarna, mancarica, bauturica, vizite la prieteni, sosele inzapezite, an nou, iar cateva sarbatori, ziua la indragostiti de 5 ori pe 7 calendare si 15 traditii, proteste, ziua la femei, ziua la barbati. Da-te-n pula mea, io cand mai dorm? Si te gandesti, mama, sa moara ma-sa, stai ca acum vin pastile, 1 mai, vara, vacante, caldura, transpiratie in ratb, sloboz la tava. D-aia loveste astenia asta de primavara in a doua jumate a lu martie, inainte de 1 aprilie. Ca zici, ba coaie, serios, cand ma mai odihnesc? Adica serios tre sa ma doara in pula cateva zile ca sa am energie sa rezist toata vara. Stai numa sa inceapa sezonul de gratare.

Da nu e elegant, civilizat, cum dracu vine, sa le spui alora de langa tine ca ai decis sa te doara-n pula. "Ba, deadline-ul."
"Ba, quality control."
"Ba, rezolutia aia, stii tu."
"Ba, de 3 ani zici ca carte, ca stii tu."
Si nu e usor sa spui ba, stii ce? stiu si io, da ma doare in pula. Asa ca arunci privirea in gol si spui "Scuze, astenia.".
Daca interlocutorul nu e un dobitoc, va intelege perfect ca te doare in pula si va spune "ah, ok, cand trece", semn ca si pe el il doare in pula. V-am spus ca m-a lovit astenia in primavara?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu